Zondagdienst

Kom en Zie is een kerk die volop in beweging is en bruist van leven. Iedere zondag staan onze deuren open om te leren en vieren wat we geloven. Iedereen is welkom en jong en oud voelen zich dan ook bij ons thuis. Onze samenkomsten kenmerken zich door eigentijdse aanbiddingsmuziek en een Bijbelse boodschap die relevant is voor het leven van iedere dag.

We starten ieder zondagmorgen om 10.30 uur en eindigen rond 12.00 uur. Aansluitend is er gelegenheid voor iedereen om in de ontmoetingsruimte gratis koffie, thee of limonade te drinken en gezellig na te praten.

Kinderkerk

Voor de kinderen van 0-12 jaar is er tijdens de kerkdienst een speciaal kinderprogramma. Kinderen vanaf de basisschoolleeftijd blijven tijdens het eerste deel van de dienst in de kerk.

Op het beamerscherm wordt aangegeven wanneer de verschillende groepen naar hun eigen ruimte kunnen vertrekken. Ze worden begeleid door onze jeugdleiders die te herkennen zijn aan hun gekleurde T-shirt. Op elke groep zijn minimaal twee leiders aanwezig.

De indeling van de kinderkerk is op basis van leeftijd:
– babycorner 0-2 jaar
– mini-kids     3-4 jaar

De overige groepen worden ingedeeld in overeenstemming met de groepsindeling op de basisschool:
– groep  3 & 4
– groep  5 & 6
– groep  7 & 8

Jeugd

Voor kinderen vanaf de brugklasleeftijd is er om de week op zondagavond een jeugdavond, youth-go. Voor de tijden en data klik hier. Voor meer info over youth-go klik hier

Voor alle actuele info over de jeugd: Facebook